facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 15 stycznia 2018

skórzana sukienka






PL: Uwielbiam skórzane sukienki i spódnice, kocham czerwień, więc ten zestaw to chyba jeden z bardziej typowych dla mnie. Sukienką zachwyciłam się już kilka miesięcy temu, jeśli chodzi o sweterek to żałuję, że nie ma trochę dłuższych rękawów, jednak i tak jestem z niego zadowolona (zresztą niezależnie od tego gdzie kupuję, to dość często mam problem z przykrótkimi rękawami). 

Sukienka: no name
Sweter: no name
Buty: no name

ENG: I adore leather dresses and skirts, red belongs to my favorite colors, so which kind of outfits could be more typical for me than this one? I was delighted by this dress several months ago and finally I bought it. I'm glad also of this sweater, I ordered it with the intention of wearing it in combination with this dress. How do you like this set?

Dress: no name
Sweater: no name
Boots: no name

53 komentarze:

  1. Nie mój styl, ale Tobie pasuje idealnie. :)
    $30.32, $17.40

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta sukienka, idealnie do Ciebie pasuje :) ślicznie jak zawsze Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow. Takiej sukienki to jeszcze nie widziałam. Jest świetna i bardzo charakterna. Pasuje do Ciebie idealnie i do czerwonego swetra. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji, zazdroszcze Ci tak długich nóg :-) Sukienka bardzo odważna 30,32$ a sweterek na sklepie ma dużo wariantów kolorystycznych-choć ja bym czerwień wybrała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super Ci w skórach a czerwień jeszcze bardziej podbija ten niegrzeczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz niesamowicie! Sukienka jest rewelacyjna, a Ty w niej wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. That is a very beautiful leather dress and it matches perfectly with the red sweater, a color that I love very much! You look really amazing with this outfit, so edgy and cool! Hope you a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz 😍
    Cudna jest ta sukienka ☺
    Bardzo mi się podoba zestawienie jej z tym sweterkiem☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Vovvv you look so cool!
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest genialna;) wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. You are really amazing in this looks!! love how to styled this looks so modern, especially that chic red sweater looks so elegant and black&red combination was so attracted.
    Modalist - Celebrating a World of Style and Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, dzisiaj z pazurem!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Whoaaa! This outfit looks so gorgeous!
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, muszę podesłać to małżonce ;)
    Piotr Kiżewski
    www.naszeszlaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja, z charakterem. Mimo ostrego wyglądu, nadal bardzo kobieca. Do twarzy Ci w czerwieni.
    Pozdrawiam. :)

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Zaskoczyłaś mnie tym oryginalnym zestawem:) Ciekawe połączenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. such a cool bad ass dress! love it!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz wspaniale:) sukienka jest boska:*
    30,32; 17,40$:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a posh look! That red sweater really pops out of the picture, I love it!

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful dress and post my dear

    OdpowiedzUsuń
  21. Adore the layering! Those sleeves are so cute and your dress looks amazing! Wishing you a great day! xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. sweter bardzo mi się podoba i dzięki temu linkowi zobaczyłam, że są jeszcze inne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so amazing wearing this! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, this dress is very cool and edgy! I like how you styled it!

    Marije | thegfguide.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta stylizacja jest poprostu WOW. Wszystko co jest ramoneską uwielbiam :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!! You have such cool style! I love how you combined this dress and sweater - it's perfect. :)

    ~Lindsey
    https://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG I love this dress! It is so unique! I havent seen anything like it before! <3

    findyourownhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing dress! Love the combo with that red sweater!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny look! Sukienka i ta czerwie..bosko<3
    (30.32, 17.40) Baardzo na TAK!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten sweterek ale w kolorze miodowy :) 30,32 17,40 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Whoaa what an edgy look, love the pop of red! LOVE the whole outfit!
    xx
    Ankita
    http://realgirltalks.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie tylko Ty masz problem z przykrótkimi rękawami. Jestem filigranowa i jeśli coś leży na mnie dobrze, to jest tak naprawdę stworzone dla niższej osoby. Nie mogę też kupić dżinsów z wysokim stanem, które nie odstawałyby mi nad pupą XD

    OdpowiedzUsuń
  33. mega sukienka, odważne i interesujące połączenie. Intrygujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. You look awesome, chic and cool as always.
    Have a fantastic day.
    Greetings
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny krój ma ta sukienka, ciekawa góra, chociaż raczej bez czegoś pod spodem pewnie bym jej nie nosiła. ;) a w czerwieni wyjątkowo pięknie wyglądasz. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) ja też raczej bez swetra lub koszuli nie mam zamiaru jej nosić;)

      Usuń
  36. Ciekawa ta sukienka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, jeszcze tylko motoru Ci brakuje :D
    ta sukienka jest czadowa- super ajććććć chcę <3
    ogladalam ostatnio sukienki u nich, ale tej nie widziałam, a z calą pewnością zwrocilabym na nią uwagę <3

    super wyglądasz !

    buziaki :*
    Daria

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka bardzo mi się podoba ! Przypomina mi koniec lat 70 i te wszystkie skóry co wchodziły do mody . WOW ! Istna petarda Kochana :* Buzaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta sukienka to nie do końca mój styl, ale Tobie pasuje idealnie :) W połączeniu z tym sweterkiem wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  40. I adore this set because you know just how to nail that edgy vibe in many outfit styles... The combination is perfect and you look oh so beautiful! And I always love the red color on you. And I also like those boots :) x

    OdpowiedzUsuń